måndag 6 februari 2012

Ut på isen!

Hejsan svejsan!!!!

Idag så var jag i skolan vi hade E-A typ hela dagen och lite tyska! :) Efter skolan så var jag med Felicia och Filippa, vi fikade och sen så körde mamma oss upp till Belma och dom. Sen så åkte vi lite skridskor fast på skorna med också hennes brödrar Belis och Belmin, vi åkte typ en liten bit ifrån deras hus på en jättestor damm! Sen så lite senare så gick vi in till deras hus och gjorde lite sanning eller konka! Det var super roligt!! Sen gick Felicia, Filippa och jag hem till mig sen hämtade Filippas mamma henne! Felicia stannade litet tag, vi delade på en semla och sen så kom hennes mamma och hämtade henne. Lite senare så pluggade jag lite! Jag har precis ätit och nu så sitter jag lite vid datan! :) Till en helt annan sak vet ni vad!!?? Igår efter dansen så tonade mamma håret på mig så att nu har jag brunt hår!! Är super nöjd! :)


Här kommer en bild från ute på isen idag! :)







Kramis Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar