söndag 18 mars 2012

Bloggning!!!

Hej bloggen!
Jag har inte bloggat på typ en vecka för att det är mycket i skolan och jag har inte pallat bara!!
Men iaf i helgen så har vi varit hos farmor och farfar för att vi har inte träffat dom sedan i julas! Men på lördagen så åkte vi ut till ivön men det var inte så kul för mig för att jag hade migrän och kräktes inte kul!!!!!! :(
Vi åkte hem från dom vid typ två för att jacob skulle på kalas och jag skulle ju dansa! Den moderna dansen var ju lika rolig som vanligt förutom att jag typ sträckte mig i låret når vi skulle typ spark/hoppa!
Nu ikväll så har jag gjort lite SO och nu så kollar jag på "Så ska det låta"!! :)
Lilla söta Moa fyller 8 år idag så grattis till henne!!

Två bilder på Moa!!! <3






XOXO Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar