torsdag 2 augusti 2012

Två inlägg i ett lååååångt inlägg!!!! ;)

Hallojsan bloggisen!

Förlåt att det har varit lite...eller mycket... dålig uppdatering här på bloggen på ett tag! Men jag har förklaringar varför! ;) 1. Vår data är på lagning :( 2.Vi har varit på semester 3. Jag har inte haft tid! Så nu vet ni varför ju! ;)
Nu hade jag tänkt att skriva lite om var jag har varit och gjort!

Ivö:
Okej, vi börjar med när vi var på Ivö!
På måndags så åkte jag, mamma, pappa och jacob upp till ivö, vi hämtade Emma och Nicole på tåget (för att dom tog det för att vi får ju inte plats 6 personer i bilen ju!) Iaf sen åkte vi och handlade, då var det trångt kan jag säga! 6 personer i bilen+packningen+2-3 kassar med mat! Ja, ni kan ju själv tänka att det var LITE trångt! Nog om det nu... Sen så tog vi färjan till Ivö! Vi hade det bara mysigt, badade, solade och en massa annat kul! Vi hyrde trampebåt på tisdagen, haha det var jättekul och mysigt! På kvällarna så cyklade Emma, jag och Nicole runt typ i 2-2½ timmar. såå mysigt och varmt var det också! Det var bara så himla mysigt och så bra väder hela den vackan och det passade ju bra! Mysigt var det iaf! ;)

På onsdagen så körde vi dom till stationen för att dom skulle hem och sen vidare på annat håll!! Farmor och Farfar kom på Onsdagen så dom var där också men dom åkte hem på torsdagen!

Våra grannar, ni vet Hedda och hennes familj kom upp på fredagen där på förmiddagen någon gång, det var också jätte mysigt! Sen åkte vi hem på Lördagen, så det blev typ en vecka uppe på ivön!

Vi var hemma i några dagar sen åkte vi till.... Tyskland, och nu ska jag berätta om det!

Tyskland:
Igår så åkte vi till Tyskland till en mysig stad som hette Burg, så små fina mysiga hus var det!
Igår så fyllde mamma år, vi firade henne på morgonen (hemma med presenter och mys) och sen åkte vi till Tyskland. Vi checkade in på ett hotell och sen så gick vi runt lite på stan där och sen på kvällen så åt vi på en Italiensk restaurang det var jättegott!!!! :) Nu idag så checkade vi ut från hotellet vid 11:00 för att vi skulle till Bordershop! Vi handlade där och sen så åkte vi hemmåt! Nu när vi kom hem så åt vi lite och nu så sitter jag här och skriver detta!


Hoppas att ni har haft tid och ork att läsa detta! hihi ;)


Bildbomb från Ivö!

                                                                 Knasbollar är vi !
                                                                     Solnedgång och Emma! ;)
                                                                            sötisarna!






                                                                           haha!




















Jag tänkte visa er vad jag hade på mig igår när vi skulle ut och äta!

Linne: Olofsson VILA
Jeans: Bikbok
Skor: Röda Converse från New York
Halsband: Kicks (fått av Alma :) )


XOXO Emi :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar