tisdag 23 augusti 2011

Hejsan Hoppsan!

Hej alla läsare!
Idag så har man varit i skolan och ja vi hade lite svenska, no och matte.
Nu i eftermiddag så har jag varit lite med kaninerna och jag skulle igentligen ha varit med Sagis så skulle vi till Jordan (Sagis häst) men jag fick ont i huvudet och var lite trött så att jag var inte med Sagis :( Men det får bli en annan dag!
Nu i eftermiddags så kollade jag på " Svenska Hollywoodfruar" haha!
Dom är ju lite roliga dom där fruarna :P Men mest så gillar jag Maria Montazami haha!
Japp, det var min dag.




Här får ni en bild från Filippas färgfest Nicole, Jag, Hanna och Emma
                                                                                                                                    Kram Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar