lördag 27 augusti 2011

Jag vet, dålig uppdatering!

Hej alla läsare!
Sorry för att jag inte har bloggat på ett par dagar men jag kan iaf säga orsaken för i dag, ja ni vet säkert att det har varit ett himmla oväder idag så att vi har inte haft strömm sedan klockan 7:30 i morse och nu är klockan liksom typ 18:35! :( Ja, jag vaknade ju ganska tidigt idag för ovädret typ vid klockan 6:45 haha!
Men men, nu så har man sålt kaninungarna till min moster Sofie som har lilla Blixten, till min kompis Moa som har Romeo och Lilleman och till filibompan lilla Dante så att nu har vi bara Stellah och Luna kvar men det är inte så bara. Nu så är vi hemma hos Elin och dom för att äta iom att vi inte har någon strömm. Idag så har jag varit med Elin, vi gjorde lite allt möjligt! :) Men men, det var min dag! Hur har er dag varit?





 

                                                                                                                                  Kramis kramis Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar