måndag 30 januari 2012

Bilder från Alma och Amanda i lördags!

Hallå Hallå bloggen!

Jag har inte orkat att blogga på ett tag men nu gör jag det iaf!
Idag så har jag varit i skolan vi hade E-A hela dagen och så satt jag med Felicia hela dagen nästan! :)
Nu i eftermiddag så är jag med Felicia ! :) Vi har nyss ätit och nu så sitter vi vid datan och lite så!

Ja, till rubriken, jag var hos Alma i lördags för att Alma hade fyllt 14 år Amanda hade fyllt 13 år! :) Vi spelade ett spel som hette "Med andra ord" (typ charader) :)

Här kommer det lite bilder från i lördags! :)


                                                     Födelsedagsgrisen Amanda! :)












                                                                              Födelsedagsgrisen Alma! :)






Kramis Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar