måndag 23 januari 2012

Stan med Johanna + Elsas Värld! :]

Hajsan Hallojsan!

Sorry för att jag inte bloggade igår. Det var pga dans i två timmar och när jag kom hem där ifrån så hade jag lite ont i huvudet!!
Men men idag så var jag i skolan, hade lite tyska och resten E-A! :)
Efter skolan så åkte vi ner till bibblan och hyrde 2 böcker "Elsas Värld" och "Elsas Mode"!! ;)
Sen så var jag med bästa Johanna i stan, vi gick runder lite och efter ett tag så skulle hon sjunga så att jag följde med dit! :) Sen så gick vi och fikade lite på "Maddes" muummmss! :)
Sen tog vi bussen hem, kom hem för en 1 ½ timme sedan typ!
Här kommer böckerna som jag hyrde idag! 

Book one!! :)
                                                                    Book two!! :)




Kramis Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar