onsdag 11 juli 2012

Födelsedag! :)

Hejsan bloggen!

Jag fyllde ju år i måndags! Jag fick en Iphone, 2 skal till Iphonen, Gossip Girl tröjor, en Gossip Girl väska, en jättemysig hodd-tröja, ett stort "E" (som man kan hänga på väggen eller bara sa stående) och en jättefin mobil väska! Vi åt på restaurang på kvällen och var i Höganäs på dan! Jag hade en jättebra födelsedag! :)

Som ni kanske redan vet så har jag varit med Nicole och Emma idag! Vi var allmänt flummiga och skrattiga! haha... Nicole gästbloggade innan ch där fick ni ju veta det! ;) Nu ikväll så har jag dansat i typ 1½ timme. Karnevalen är ju snart och då blir det en massa uppträdande! :) Det ska bli jätte roligt! :)

Nicole la ju upp en väldigt gammal bild på mig innan så nu får ni en väldigt gammal bild på henne också! ;)


Ni får en bild på knasbollarna som jag var med idag!

XOXO Emi :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar