söndag 1 juli 2012

Stranden! :)

Hej bloggen!

Varmt väder det har varit idag eller? Här har det varit jätteskönt iaf! ;)
Johanna har varit här idag, det var kul! Jacob, mamma, jag och Johanna åkte ner till stranden! :) Vi sola och badade ( badade fötterna då)! haha! Jacob, Johanna och jag skulle fiska krabbor... ja, det gick ju bra, fick inte ens en liten krabba! :/ Men jaja det var kul iaf! :)
Efter vi hade varit på stranden så körde vi hem och badade här i poolen istället, 23 grader, skönt var det! :)

Nu måste jag gå för att vi ska in till grannarna och titta på fotboll Spanien-Italien, heja Spanien och heja Torres! ;)


Här får ni lite bilder på Axel! :)
                                                                 Jag och Axel! :)
                                                 Gammal bild på Axel! Men jag älskar den :)
                                                                       Förra nyår!
                                                          Gammal bild på busungen! :)

XOXO Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar