torsdag 28 juni 2012

Ny header igen!

Hej bloggisen!

Bloggningen har ju varit på en låg nivå, men det ska inte vara det mer nu! :)
Inatt så sov Moa hos mig, men hon åkte hem nu idag typ vid 14.00 för att hon skulle iväg!
Sen så gick jag till Belma i jordgubbsvagnen, så att jag hjälpte henne lite och höll henne sällskap. Hedda kom lite då och då så vi var med henne också lite, det var kul! :) Efter att vi hade jobbat färdigt för dagen i jordgubbsvagnen så tog Belma och jag några bilder! Det var kul! :) Ni kan läsa Belmas blogg Här !
Nu sitter jag och mamma och syr kläder till karnevalen samtidigt som vi tittar på fotboll Tyskland-Italien! Kläderna till karnevalen blir riktigt bra! :)

Som ni ser så har jag ändrat min header igen, för att det som jag hade innan var ju inte så rolig/snygg, så att jag har gjort en ny. Hoppas att ni gillar den! :)

Lite bilder från idag! :)
                                                                      10 bilder på Belma! :)









                                                                   
                                                                      10 bilder på mig! :)











XOXO Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar