måndag 18 juni 2012

Skolavslutnings bilder!! :)

Hejsan svejsan bloggen!
Nu har vi sommarloooov det är så skönt!!! Iaf idag så har Nicole, Emma, Alma och Belma varit här, det var jättekul! Vi var ute lite, spelade lite dans wii och lite annat roligt! Emma, Nicole och Alma cyklade hem vid 16:30-17:00. Belma stannade kvar ett litet tag och då var vi med Hedda för att jag skulle passa henne, vi lekte lite ;) Sen cyklade Belma. Jat nu så tittar jag på fotboll Kroatien-Spanien, heja spanien. Jag tycker att Torres är väldigt snygg! Haha! :)

Här kommer det lite bilder från skolavslutningen! :)

Sosso! 
                                                                       Sagis och Emmsan!
                                                             Sagis och Emmsan igen!
                                                      Nicole, Emma, Saga, jag och Sosso!

                                                                            Almis!
                                                                 Felicia, Nicole och Belma!
                                                                         Jag och Belma!
                                                                  Emma, Saga, Sosso och jag!
                                                               

XOXO Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar