fredag 1 juni 2012

Ingen bloggning!! I'm back! :)

Hejsan bloggen, det var ett tag sen?? eller??
Förlåt att jag inte har bloggat jag har tagit en liten paus. Vi har haft mycket med dansen uppvisningar på teatern mm, men det har varit jätteroligt!! :) Annars så har jag inte orkat att blogga bara helt enkelt! Men jaja, till idag nu då! Idag så var jag i skolan, hade No och E-A. På No:n så håller Niian, Jag, Emma, Sofie och Felicia på med en uppfinning, haha den är ganska smart faktiskt. Men ni får inte veta vad det är då kanske ni tar vår ide eller?? ;) Nicole, Alma och jag var lite flummiga i skolan så att det blev ju inte mycket jobb idag på eftermiddagen, men det är ju fredag ändå! :) Efter skolan så var jag med Johanna, vi fikade, kollade på tv och bakade. Först så skulle vi baka kladdkakemuffins men dom blev inte så bra! Så efter det så gjorde vi vanliga muffins istället och dom blev super goda!! Det är ju Let's Dance final ikväll, vem vinner Anton och Sigrid eller Molly och Calle? Ska ni kolla på det?, det ska vi iaf!! :)


Här får ni Niians, Emmas, min och Sossos trailer till vår film som vi har gjort i engelskan som ett arbete, som heter heter The Beauty and The Geek! :)





XOXO Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar