onsdag 7 september 2011

Grattis Niian!

Hej Hopp!
Ja rubriken säger ju ganska mycket, men men Nicole fyller ju år idag! ;D Grattis till henne!
Men iaf idag så var man ju i skolan och vi hade lite svenska, engelska och musik och ja det var helt ok.
Men i eftermiddag så "överaskade" Agnes, jag, Filippa, Emma, Sagis och Sosso ,Nicole med en god tårta som jag, Filippa och Emma hade bakat i går.
Vi skulle ha överaskat henne men hon kunde igentligen inte men hon frågade och det gick ändå.
Men nu när jag kom hem efter så har jag städat till mina kaniner :)
Och ikväll så blir det dans i en timme 7 till 8 och det ska bli sååååå kul!!!!!
Ja, som ni ser så har jag skaffat en nu header+design och det var filippas lillasyster klara som hjälpte mig med att göra en header och designen. Jag blev jätte nöjd!
Ja, ett litet snabbt inlägg!

Här får ni en bild på födelsedagsgrisen!




Kram Emelie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar