lördag 3 september 2011

Hos Niian + Nya Väla

Hejasn hoppsan Bloggen!
I går så var Filippa, Emma,Nicole, Sagis, jag och Sofie hemma hos nicole och vi skulle sova där.
Ja, vi somnadetyp kl 03:30 haha vi var ganska flummiga men sagis och filippa somnade typ vid 2 halv 3.
 Men vi hade skit kul.
Först så skulle jag sova nere hos saga på hennes madrass men den var jätte oskön så att jag gick upp och la mig hos emma!
Vi låg och snackade ett bra tag till typ halv 4 och efter att någon hade sagt något så sa jag "godnatt" hela tiden typ femtioelva gånger och det tyckte emma var jätte kul och dom andra också haha snacka om flummiga vi va!
Niole, Emma, Sofie och filippa vaknade typ vid 07:15 medans jag och Sagis vaknade vid typ 9.
Senare på dagen så var vi alla på väla min mamma körde oss dit och vi gick runder lite och jag gick lite då och då med mamma :) jag köpte lite allt möjligt ett halsband från Accessories (stavning), ett armband från HM och en skitmysig filt från Chilli.
Sosso och jag höll på att somna på väla för att vi inte hade sovit så mycket på natten haha!
Och vi var på väla från typ 12:45 till 16:00.
Efter det så körde vi hem och lämmnade dom andra och jag och mamma körde hem och ja jag gick och sov en timme typ för att vi skulle till Axel min kusin och äta och lite sånt!
Just nu så sitter jag och väntar på efterrätten som min moster har gjort en
vitchokladmusse (stavning) men det ska bli gott iaf!
Hoppas att ni har det bra!
Ni får tyvärr ingen bild för att jag sitter inte vid min data :)
Kram Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar