söndag 18 september 2011

Tukiet ! :)

Hej Hej!

Jag har haft en helt underbar resa i Turkiet, bada opch sola hela dagarna.
I skuggan så var det ca 36 grader och då så kan ni ju tänka er hur varmt det var i solen! ;)
Ja, jag har träffat lite olika kompisar från Norge, Kristine och Maren medans min lille bror var med Steffen som var Kristines bror och Olle-Gunnar som var Marens bror :).
Kristine hade en lillebror som hette Elias så gullig var han och när han blev arg så pratade han så roligt han sa : Nu bli jaj Argi ign, du må lyssne po mig = nu blev jag arg igen, du måste lyssna på mig. Haha!
I poolen och i havet så var det typ 29 grader ååå såå varmt!
Och brun har man blivit  :)
Här får ni lite olika bilder från Turkiet 2011






 Olle-Gunnar, Steffen och Jacob

 Kristine, Maren och jag
 Jag, Kristine och Maren :)

 Söta kristine :)
 Hissarna i hotellet
 Jag framför ingången tilll hotellet!
Kram Emi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar